Hammas Mehiläinen panostaa digitaalisiin palveluihin

OmaMehiläinen-sovellus

Hammas Mehiläinen on kuluvan vuoden aikana panostanut merkittävästi digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Tavoitteena on ollut nopeuttaa ja helpottaa hammaslääkäripalveluja käyttävien asiakkaiden asiointia sekä mahdollistaa omien potilastietojen tarkastelu OmaMehiläinen-sovelluksessa ja verkkopalvelussa.

Kuluvan kuukauden aikana OmaMehiläinen-sovelluksessa on julkaistu seuraavat toiminnallisuudet:

  • Mahdollisuus ilmoittautua vastaanotolle.
  • Mahdollisuus vahvistaa esivarattuja aikoja.
  • Mahdollisuus perua varattu aika.
  • Mahdollisuus tarkastella tehtyjä toimenpiteitä ja hoitohenkilöitä.
  • Mahdollisuus tarkastella hammaslääkärin tekemiä suuhygienistilähetteitä.

Tämän kuun aikana yllä olevat ominaisuudet julkaistaan myös OmaMehiläinen-verkkopalvelussa.

Lisätietoja Hammas Mehiläisen digitaalisista palveluista antaa liiketoiminnan kehitysjohtaja Jon Ahllund, jon.ahllund@mehilainen.fi.

Lue lisää OmaMehiläinen-sovelluksesta ja lataa se myös omaan iPhone– tai Android-puhelimeesi!