Suun hyvinvointi on osa kokonaisterveyttäsi. Säännöllinen hampaiden ja suun tarkastus on tärkeä tekijä mahdollisten ongelmien korjaamiseksi ja ennaltaehkäisemiseksi. Pääsääntöisesti hampaat on hyvä tarkastuttaa kerran vuodessa, sillä hampaat voivat reikiintyä myös täysin oireettomasti.

Hammas Mehiläisen hammaslääkäri tietää ja tuntee suusi tilanteen parhaiten ja siksi palveluumme kuuluu säännöllinen kutsu määräaikaistarkastukseen näin sovittaessa. Tarkastuskäynnillä Hammas Mehiläisen hammaslääkäri tutkii hampaiden lisäksi suun limakalvot, hampaiden yleisen toimivuuden ja mahdolliset ienongelmat, sekä arvioi mahdollisesti tulevaisuudessa ilmenevät ongelmat. Hoitosuhde omaan tuttuun ja turvalliseen hammaslääkäriin on parasta hampaiden ylläpitohoitoa ja johtaa myös hammashoidon kustannusten pienenemiseen hoidontarpeen vähentyessä.

Yleishammashoitoon kuuluvat kaikki tavanomaiset hammashoitotoimenpiteet. Erikoishammaslääkärimme vastaavat erikoisosaamista edellyttävistä vaativammista toimenpiteistä ja hoidoista. Suuhygienistimme ovat suu- ja hammassairauksien ehkäisyn sekä varhaishoidon ammattilaisia, jotka huolehtivat hammaskiven poistoista ja ientulehduksen hoidosta sekä antavat juuri sinulle sopivia kotihoitovinkkejä.

Hammas Mehiläisen hammaslääkäriasemilla yleishammaslääkärit, erikoishammaslääkärit, suuhygienistit ja hammashoitajat muodostavat hoitotiimin, joka tarjoaa parasta mahdollista hoitoa juuri sinulle.

Ajanvarausnumerostamme 010 273 8000 voit varata ajan tarkastukseen. Vastaanotollamme on käytössä Kelan suoraveloitusjärjestelmä, joten sinun ei tarvitse erikseen hakea korvauksia. Kelan suorakorvauksen saamisen edellytyksenä on, että maksun yhteydessä esitetään voimassa oleva Kela-kortti.